خرید چراغ قوه از چین , انواع چراغ قوه وارداتی
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

خرید چراغ قوه از چین , انواع چراغ قوه وارداتی

 

شرکت بازرگانی فیروزه در کنار تمامی فعالیت های بازرگانی خود.اقدام به واردات انواع چراغ قوه از چین نموده است.همچنین این مجموعه کلیه فعالیت های بازرگانی در رابطه با واردات ،خرید خارجی ،ترخیص و حمل و نقل را از ابتدا تا انتها برعهده خواهد گرفت.

چراغ قوه ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند و با توجه به محل کاربرد آن ها باید تهیه شوند.

 

 واردات چراغ قوه

 

یکی از مدل های چراغ قوه ، چراغ پیشانی می باشد.چراغ های پیشانی بهترین گزینه برای کسانی است که به هر دو دست در زمان کار نیاز دارند،یا کسانی که باید مدت زمان زیادی چراغ را حمل کنند و باعث خستگی می شود.بعضی از چراغ های پیشانی حرفه ای تر هستند و قابلیت استفاده در زیر آب را دارند.چراغ پیشانی یک چراغ است که بر روی یک بند کشی نصب شده و بر روی سر قرار می گیرد. این چراغ ها برای کوه نوردی،غارنوردی،و ورزش های هیجان انگیز کاربردی هستند،حتی می توان آنها را برای روشنایی چادر نیز به کار برد.کلید های تعبیه شده بر روی چراغ های پیشانی باید در فرورفتگی قرار گیرند و یا با چرخش بدنه روشن شوند و بر اثر فشارهای جانبی برای مثال در کوله روشن نشوند.اگر روشن می شود،می توانید لامپ را درآورید و یا باتری ها را سر و ته بگذارید.

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب

 





:: برچسب‌ها: آشنایی با چراغ قوه, ترخیص چراغ قوه, ترخیص کار لوازم الکتریکی, خرید چراغ قوه از چین , هزینه واردات چراغ قوه , واردات انواع چراغ قوه از چین , واردات چراغ قوه , کد تعرفه چراغ قوه , ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: